• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är du, egentligen?

Fyll i din ålder, där du passar in.


  • Totala väljare
    375

WHU

Panerai
2-Faktor
Vad är åldersspannet på forumet?
Det vore kul att få reda på.
Helt valfritt givetvis, vill man vara med är det bara att fylla i på listan
Hittade ingen tråd om detta, om det finns eller den på något är olämplig, så är det bara att plocka bort den här.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Vi räknar nu med att resultatet presenteras som fina tårtbitar och grafer.
829689117.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag hade en Thailand inköpt bratte när jag var 15, helt äkta :angel:


Samma här, fast jag köpte den av nån klåpare som bodde på Gamla Brogatan. Det var en "Emergency" med en kompass istället för antenn, länken var väl gjord av mässing eller nåt och stålpläterad. Vägde bly. Man kände sig som en kung i typ en vecka :cool:.
Tills bandstiftet gick åt helvete och klockan for i kaklet. :bored:

Good times :cigar:
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Samma här, fast jag köpte den av nån klåpare som bodde på Gamla Brogatan. Det var en "Emergency" med en kompass istället för antenn, länken var väl gjord av mässing eller nåt och stålpläterad. Vägde bly. Man kände sig som en kung i typ en vecka :cool:.
Tills bandstiftet gick åt helvete och klockan for i kaklet. :bored:

Good times :cigar:
Jag har kvar några kopior (ja, jag var ung och dum) Men de är jättebra i pedagogiskt syfte om någon påstår att det finns bra kopior. Släng upp en riktig Rolex bredvid en kopia och jag har fortfarande inte träffat någon som inte erkänner att kopian ser ut som skit.
 
Topp