• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur hittade ni till KS?

paradis

Audemars
Genom Google först på TTT 2012,såg helt plötsligt att Forumet hade minskat,inte så många inlägg.Efter några dagar råkade hitta KS , igen genom Google, sökte efter något ock................KS....för alltid...:D
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Snubblade in här några gånger när jag sökte efter info om klockor på google. Sen började jag följa aquaracer2 på instagram, det ena ledde till det andra sen var jag reggad här. Faktiskt ganska nöjd! Måste pallra mig till en Gtg bara
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Gjorde ett byte med Zackarias Dullfiere här på forumet slutet av förra året..
Vi hade ett gott snack, han var helt övertygad att han sett min dåvarande Tudor BB på KS vilket inte stämde då jag inte ens var reggad... då:)
Fram till dess hade jag endast gjort några byten med klockor, KS registreringen var början till storflippandet! Kul
 

Watch out

Cartier
Skulle köpa en citizenklocka... Ingen aning hur jag hamnade på KS via det.
Men tur var det.
citizen.jpg
 

hejo

Panerai
Alla är vi barn i början, var med som del i det som många kallar den dåliga stämningen på TTT.
TTT var på den tiden det enda riktiga alternativet till oss klocknördar i svensk tappning och plattformen
var väl det som fick TTT att sjunka även om vissa personers dåliga omdömen bidrog......
Som medlem nr 27 här på KS så blev jag som många andra uppmärksammade på KS av den då lite nervösa forumledningen :happyhappy:
Det är jag väldigt tacksam för idag då detta KS är en stor del av mitt liv, utanför familjen...
Som tur är så har många stridsyxor grävts ner och många trätobröder funnit det mer kreativt att ha en bra plattform
att umgås i däri mig själv inkluderad....

Tack Spencer66 och ni andra i ledningen för detta.
 
Topp