• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur kontaktar jag cousinsuk? Paket kom ej fram

Kessler

Guld
2-Faktor
Ja hur sjutton kontaktar man företaget? Telefonnumret tar enbart emot ordrar. Jag skulle fått ett paket i fredags. Antog att tullen skulle kolla igenom det dock. Men söker jag på spårningsnumret hos DHL står det att paketet skickats tillbaka till mottagaren.

Någon som har erfarenhet av deras "kundservice" och hur man ska gå tillväga?

Ja hur sjutton kontaktar man företaget? Telefonnumret tar enbart emot ordrar. Jag skulle fått ett paket i fredags. Antog att tullen skulle kolla igenom det dock. Men söker jag på spårningsnumret hos DHL står det att paketet skickats tillbaka till mottagaren.

Någon som har erfarenhet av deras "kundservice" och hur man ska gå tillväga?
logga in och sen gå in på help & support så kan du anmäla att du ej fått ditt paket

Hej tänkte bara ifall denna kommer upp på Google eller nåt. Väldigt udda kundservice. Men man går in på sitt konto och "rapporterar" fel varav de svarar (som inte alltid går att svara på) I mitt fall fick de tillbaka paketet och skickade igen och nu är det framme. Vet inte vad som hände och kan inte fråga heller. Enda dåliga är att jag tog dyraste frakten. Men men. Väldigt udda kundservice som sagt men de gjorde rätt för sig i mitt fall iaf.

Tillbaka
Topp