• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HUR lägga upp bilder ??

watchowner

Cartier
Hur lägger jag upp bilder?? - Fixat.
Gamla forumet inget problem - nu har jag provat flera ggr utan resultat.
Sökt hjälp i sökfunktionen utan resultat.
 

Josef B

Bestraffaren
Registrera dig på tex photobucket, ladda upp bilderna, kopiera bildlänk och sedan klistra in i forumet! Skitenkelt! :)
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Kopiera länken som börjar med " [ img]" Och klistra in den i meddelandet så funkar det alldeles utmärkt.[/img]
 

Josef B

Bestraffaren
Som sagt, bara kopiera och klistra in länken, ska vara likadant som förra forumet eller om du menade att man kunde ladda upp bilder via forumet?

 

watchowner

Cartier
Förstår inte varför det inte går att lägga in bilder direkt utan att först lägga in på tex Photobucket
som jag använt tidigare i flera år. Hur som helst så la jag upp bilder på en nyinköpt Tissot PRS 516 Chrono
men Photobucket har tydligen fuckat upp då bilderna inte fanns där trots allt. Skiter i det här nu.
 

POO

Panerai
Tryck på "Ladda upp bild" till höger under meddelandefältet och ladda upp bilden där.

Får passa på och berömma upphovsmannen till funktionen, oerhört smidigt!
 

watchowner

Cartier
Tack för tipset Paradis.
ZhkJoz7.jpg
6PbYGEZ.jpg
QIBlRfN.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ah äntligen, känner mig som en idiot att jag inte fattat!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Bifoga bild funkar lite sådär för mig, ibland dyker dom upp direkt ibland inte alls, sen så kan bilden vara upp o ner ibland, nån med samma problem?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Haha aa.. Jag får det inte att funka på telefonen riktigt:( får vänta tills jag är vid datan:)
"Datorn", om du inte tänkt att sätta dig med ett gäng ettor och nollor framför dig. Är egentligen ingen dryg jäkel men att lära folk skillnaden på "datorn" och "datan" ser jag som en samhällsinsats. Data = informationen som finns inuti datorn, inget annat.
 

J3sus

Omega
"Datorn", om du inte tänkt att sätta dig med ett gäng ettor och nollor framför dig. Är egentligen ingen dryg jäkel men att lära folk skillnaden på "datorn" och "datan" ser jag som en samhällsinsats. Data = informationen som finns inuti datorn, inget annat.
marathon navigator sterile är klocka. Datan är för är för dyslexin..
 
Topp