• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur löser man detta?

Farbror doktorn har ordinerat mig att gå med en skena på vänster handled i MINST en månad. Hur löser man detta med klockan?
Högerarmen är inget bra alternativ, det känns fel.
20170706_210610.jpg

En intressant iaktagelse när man inte bär klocka är hur ofta man faktiskt tittar på klockan. Hade någon frågat mig förut hade jag nog gissat på cirka en gång i timman. Nu kommer jag på mig själv att snegla på vänsterarmen ungefär var femte minut. Det visar ju hur beroende man faktiskt är av sin klocka.

Jag lutar åt att följa Compiss råd och plocka bort skenan, man måste ju prioritera lite här i livet :cigar:

Annars tror jag bestämt du kan behöva ett NASA-strap från apolloprogrammet? Väldigt bra med kardborreband så det kan justeras och användas även senare. Tex utanpå rymddräkt, vanliga jackor, tjocka tröjor, dykdräkter mm.

2319247909_9a82784a1c_b.jpg

Tillbaka
Topp