• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur laddar ni inför GTGn, jag vill ha en "live tråd"

K-S

Rolex
2-Faktor
Förstår det! Blir säkert endel att följa på distans senare om man är hemmavid! Jag laddar på jobbet och skönt att man slutar 15.00!
image.jpg
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Jag laddade hela morgonen men sen dök ryggskottet från helvetet upp och nu får jag stanna hemma :( Surt, lärdomen är att hålla sig borta från utövandet av sport nära inpå en GTG.

Ha det så bra ikväll!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nja...dags och gå loss på lite manligare dricka :cigar: . Skååål tamejfan :D. Tråkigt för er som inte kan närvara, tycker verklige synd om er. För ni kommer att missa något ut i hästväg. Alla kommer för evigt minnas och prata om Gtgn som var i Sthlm 28 feb 2014. Men misströsta ej mina vänner, det kommer fler. Men som sagt, det är denna alla kommer att tala om i alla tider och alla hade velat vara där :snaphappy::nailbiting:;)

;):bawling:
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Nja...dags och gå loss på lite manligare dricka :cigar: . Skååål tamejfan :D. Tråkigt för er som inte kan närvara, tycker verklige synd om er. För ni kommer att missa något ut i hästväg. Alla kommer för evigt minnas och prata om Gtgn som var i Sthlm 28 feb 2014. Men misströsta ej mina vänner, det kommer fler. Men som sagt, det är denna alla kommer att tala om i alla tider och alla hade velat vara där :snaphappy::nailbiting:;)

;):bawling:
Gå inte ut för hårt nu sjödahl då kommer du peaka för tidigt ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha.. det är allt sant det! :cigar::D:pompus: Bra jobbat att du kommer upp måste jag säga! Klass!


Som jag skrev, denna Gtg får man inte missa. Hade jag blivit för dålig för att gå, så hade jag kommit i rullstol, och hade jag kola vippen så hade dom fått köra kistan till Gtg i stället för till kyrkan Haha. Är ju så kul att träffa likasinnade nördar som än själv :bookworm:
 
Topp