• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många aktiva är vi på KS????....

....skriv hur mycket tid DU lägger på KS i veckan....vore kul om ALLA kunde posta så får vi ett hum om det....

Själv så säger jag -minst 5tim....
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Man tänker att man bara ska gå in och kika lite på klocksnack....... men man fastnar ju tommefan alltid flera timmar när man väl går in :D !
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
På en timme kan jag gå in högst 10 gånger. Ibland sitter jag och smattrar på F5 när jag vill att det ska hända saker.

jag är uppkopplad på KS större delen av mitt vakna dygn. Det hjälper mig att koncentrera(och motivera) mig när jag gör skolprylar och det hjälper mig att fördriva tiden när jag är ute och snurrar. Jag har alltid datorer kring mig och en iphone så det finns aldrig hinder för mig att sitta och uggla här :)

Jag är antagligen minst aktiv Fredagar och lördagar.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
För beräkningens skull skulle jag nog säga 1-2 timmar om dagen. Sen är jag lite nykär här också.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Surfar klockor minst 4 h per dag, känns det som, så minst 14 h på KS i veckan! Kanske dags att skaffa sig ett liv?!
 

Wi

NLA
2-Faktor
totalt 2h/dag…Några snabba klick på jobbet, surf på g till jobbet/hem när bilen är hemma och typ 1h på kvällen
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad innebär aktiv? Läser det mesta som läggs upp exklusive vintage-delen. Postar ytterst sällan. 15min/dag? :roll:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ni vill inte veta...

Det är jag som får springa runt och servera drinkar, se till att faten är fyllda med snittar, öppna dörren för nyanlända. Sen är det alltid någon jävel som spyr i hörnet, då får jag städa. Någon påpekar att det fattas stolar, någon ringer och letar efter vägen till festen.

Fast, när alla är på plats, mätta och nöjda - diskussionerna är igång och alla trivs. Då är det värt allt jobb.
Då kan även jag slänga av mig förklädet, ta en drink, slå mig ner i en fåtölj och delta i diskussioner med trevligt folk.
 

John R

Panerai
Lätt en timma om dagen. Ibland mer och ibland minder!
Skulle jag vara hemma med vård av sjukt barn blir det typ 8tim/dag!

Skall ha stambyte hemma och i studio 2 så det har tagit lite av min klocktid.
Det skall ju väljas kakel och annat skit ;-)!

/John R
 

kalle

Omega
Hela tiden! :shock: Då jag är hemma varje dag blir det mycket KS undantaget är när jag tränar eller är med flickvännen.
 
Topp