Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag dör det är fanns alltså
![]()
Någon som köpte nått, eller köpte bergströms allt på bordet? Mycket bra bord!! Ha så fantastiskt trevligt pojkar!!
Jag är ledsen gubben, men det hade tyvärr inte funkat att ha med dig i kvällKör på boyz, synd att man inte kunde joina ikväll. Ta det lugnt med kamelerna ikväll![]()
Yachtmastern verkar ny?Någon som köpte nått, eller köpte bergströms allt på bordet? Mycket bra bord!! Ha så fantastiskt trevligt pojkar!!
Lite slitet skämt nu, men visst någon måste ju ändå ge glasmästerierna lite arbete i staden ocksåJag är ledsen gubben, men det hade tyvärr inte funkat att ha med dig i kväll
![]()
Vem va de! Säg vem de va som kasta den rosa skjortan!
Bara rollar på denna gtgn typ, skärpning till nästa
Synd att kamelcentret kursade, annars hade ni nog kunnat få rejält med Kameler för de där pjäserna!
https://www.goteborgdirekt.se/nyhet...nter-i-konkurs/repreC!Bi84MEGKIwDrBHQbNZdB9Q/
![]()
Vill isåfall ha en trepunktslista på vad en GBG GTG skall innehålla.Ser ju ut som en sthlm-gtg, rollar och sprit.
En GBG GTG skall innehålla som jag uppfattade detVill isåfall ha en trepunktslista på vad en GBG GTG skall innehålla.