• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Nicke L

Audemars
2-Faktor
DÄ sÄ, helgens aktivitet Àr rÀddad
78A69355-5C1D-4D79-97C2-2345E41B0550.jpeg
 

skyseeker

Rolex
MĂ€rker ingen direkt skillnad mot min X.
Haft min 11a nu under dagen, hade 7an tidigare, och mÄste sÀga att jag inte alls Àr imponerad. Den Àr tung och otymplig att ha i fickan (och över allt annars med). SkÀrmen kan jag inte sÀga Àr speciellt mycket bÀttre. Bara aningen större. Nog den första gÄngen jag blivit besviken nÀr jag köpt ny lur... FÄr ge det nÄgra dagar till och se om vi kan komma överens.
 

ante_77

Cartier
2-Faktor
Haft min 11a nu under dagen, hade 7an tidigare, och mÄste sÀga att jag inte alls Àr imponerad. Den Àr tung och otymplig att ha i fickan (och över allt annars med). SkÀrmen kan jag inte sÀga Àr speciellt mycket bÀttre. Bara aningen större. Nog den första gÄngen jag blivit besviken nÀr jag köpt ny lur... FÄr ge det nÄgra dagar till och se om vi kan komma överens.

gick frÄn 7+. gillar 11 Pro
 

Isodor

Audemars
Tjena!

Fader blev precis rÄnad i Pisa pÄ sin iPhone och jag vill hjÀlp honom köpa ny imorgon med sim-kort.
Var i Sthlm kan jag ordna detta tror ni? Tack
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Fick ladda min XS 1gng/dag, laddade min 11 PRO senast natten till igÄr och har fortf. 45% batteri!
Verkar ju som en hyffsad uppgradering pÄ batterifronten :)
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fick ladda min XS 1gng/dag, laddade min 11 PRO senast natten till igÄr och har fortf. 45% batteri!
Verkar ju som en hyffsad uppgradering pÄ batterifronten :)
DÄ tycker man ÀndÄ att XS har sjukt bra batteri jÀmfört med ytterligare Àldre modeller. Konstigt hur man kan vÀnja sig vid nÄt som Àr sÄpass dÄligt ÀndÄ. Jag Àr alltsÄ fortfarande nöjd med batteriet pÄ min XS, men sÀrskilt bra Àr det ju inte. Jag laddar nog i snitt typ 1,5 ggr pÄ 2 dagar.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
DÄ tycker man ÀndÄ att XS har sjukt bra batteri jÀmfört med ytterligare Àldre modeller. Konstigt hur man kan vÀnja sig vid nÄt som Àr sÄpass dÄligt ÀndÄ. Jag Àr alltsÄ fortfarande nöjd med batteriet pÄ min XS, men sÀrskilt bra Àr det ju inte. Jag laddar nog i snitt typ 1,5 ggr pÄ 2 dagar.
Haha eller hur!
Gick tidigare ifrÄn 8an till XS och vart dÄ imponerad över batteritiden..
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Har upptÀckt ett problem med Digital Touch som kan bero pÄ iOS13 eller 11 Pro :confused:

2430CCD8-F9AC-40CE-A89E-8B5FE776E6F5.jpeg


Ovan försöker jag rita en kvadrat. Den röda linjen visar hur jag ritat med fingret och den vita linjen Àr figuren som ritas upp.
Den vita linjen Àr osynlig tills jag kommit en bra bit med fingret.

NĂ„gon som kan kolla om ni har samma problem?
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Lösningen Àr Note 10+ :p

Har upptÀckt ett problem med Digital Touch som kan bero pÄ iOS13 eller 11 Pro :confused:

2430CCD8-F9AC-40CE-A89E-8B5FE776E6F5.jpeg


Ovan försöker jag rita en kvadrat. Den röda linjen visar hur jag ritat med fingret och den vita linjen Àr figuren som ritas upp.
Den vita linjen Àr osynlig tills jag kommit en bra bit med fingret.

NĂ„gon som kan kolla om ni har samma problem?
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Lösningen Àr Note 10+ :p
Jaha, inte svÄrare Àn sÄ! :D
Är lite rĂ€dd för att elda upp huset sĂ„ jag undviker Samsung ;)

Har aldrig haft problem med det tidigare men det kan ju vara min telefon som Àr defekt.
iOS13.1 ska slÀppas i morgon sÄ jag laddar hem det och ser om problemet kvarstÄr.
 

Ketan

Cartier
Försöker intala mig sjĂ€lv att jag inte behöver uppgradera min iphone 8 till en 11 pro :arghh: MEN DEN SER SÅ NAJS UT :banghead: Det allra sĂ€msta med min iphone 8 Ă€r batteritiden. Är helt otroligt kass. KĂ€nns som jag har telefonen pĂ„ konstant laddning.
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Försöker intala mig sjĂ€lv att jag inte behöver uppgradera min iphone 8 till en 11 pro :arghh: MEN DEN SER SÅ NAJS UT :banghead: Det allra sĂ€msta med min iphone 8 Ă€r batteritiden. Är helt otroligt kass. KĂ€nns som jag har telefonen pĂ„ konstant laddning.
DÄ behöver du ju en ny? Hatar usel batteritid sÄ hade lÀtt bytt.
 

skyseeker

Rolex
Försöker intala mig sjĂ€lv att jag inte behöver uppgradera min iphone 8 till en 11 pro :arghh: MEN DEN SER SÅ NAJS UT :banghead: Det allra sĂ€msta med min iphone 8 Ă€r batteritiden. Är helt otroligt kass. KĂ€nns som jag har telefonen pĂ„ konstant laddning.
Har du kollat batteristatus? De har sÀnkt priserna pÄ batteribyte, sÄ om du Àr nöjd med telefonen i övrigt hade jag bytt batteri. Har samma problem med min 7a. Köpte dÀrför nya 11an. Men skickar tillbaka den och byter batteri pÄ den gamla. För mig Àr 11an alldeles för tjock o tung, och har begrÀnsat mervÀrde. Steve vÀnder sig i sin grav :clown:
 

drÀpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har du kollat batteristatus? De har sÀnkt priserna pÄ batteribyte, sÄ om du Àr nöjd med telefonen i övrigt hade jag bytt batteri. Har samma problem med min 7a. Köpte dÀrför nya 11an. Men skickar tillbaka den och byter batteri pÄ den gamla. För mig Àr 11an alldeles för tjock o tung, och har begrÀnsat mervÀrde. Steve vÀnder sig i sin grav :clown:

Den vÀger ju ungefÀr 11g mer Àn XS sÄ fÄr du 4-5 timmar mer battertid ocksÄ.
 
Topp