Randy Savage
Basic
Ser en del på gymmet som har sina dyrklockor på sig när de tränar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sälvklart att klockan är med när jag tränar, följer även med in i duschen och bastun efter. Förstår om man inte vill ha dinkan på sig om man har läderband men annars, varför skulle man inte ha?
För att det är jä#ligt obekvämt!Sälvklart att klockan är med när jag tränar, följer även med in i duschen och bastun efter. Förstår om man inte vill ha dinkan på sig om man har läderband men annars, varför skulle man inte ha?
alldeles för tung klocka eller för mycket bilhandlarhängFör att det är jä#ligt obekvämt!
Har långt ifrån alltid klocka på gymmet, men det händer. Instämmer helt att så länge man inte kör övningar med hantlar så är det inga konstigheter.Har alltid subben på gymmet. Det är väldigt få övningar där klockan riskerar att få en repa. Har fått mer repor på mina klockor vid skrivbordet än på gymmet.
En slump eller finns det någon anledning till att du har bezeln på 10över?Givetvis
Jag brukar använda den när jag tränar, så det är en slump, eller något undermedvetet påhitt.En slump eller finns det någon anledning till att du har bezeln på 10över?
Golf?? Frågan gällde ju träning!Blir Suunto vid terrängträning, Garmin för golf
Sälvklart att klockan är med när jag tränar, följer även med in i duschen och bastun efter. Förstår om man inte vill ha dinkan på sig om man har läderband men annars, varför skulle man inte ha?
Finns flertal trådar om detta.
Träna med klockan, finns bara några enstaka övningar där klockan är ivägen. Clean & jerk samt vid snatch. Allt annat är trams.