• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur mycket kan Tag Heuer Aquaracer CAF1010.BA0821 gå för?

wtb

Breitling
Hej,
Jag har sedan några år tillbaka haft en Tag Heuer Aquaracer CAF1010.BA0821.
Nu är det dags för mig att sälja den och jag har lämnat in den på service för polering samt utbyte av krona och boett.
Jag har inte en blekaste vad den kan säljas för, hur jag kan värdera den och vart?
Har ni något hum om hur mycket den kan gå för, "nyrenoverad".
Tack så jätte mycket på förhand!

William
 

Lithium

Cartier
Ligger två ute på chrono24.

Screenshot_2015-12-22-10-08-50.png
 

wtb

Breitling
Ligger två ute på chrono24.

Screenshot_2015-12-22-10-08-50.png

Tack!

Så Chrono24 är en bra källa att vända sig till för att se ett andrahandsvärde på klockor?


Byte boett? Är det verkligen riktigt, för det låter inte gratis.

Tjabba,
Jag tänkte i samband med att försöka bli av med den, byta ut vissa saker med tanke på att färgen ramlat av och så vidare.
Jag har haft klockan i knappt 5 år och har haft problem hela tiden, lämnat in den fram och tillbaka.
Nu har jag mailat tag heuers huvudkontor i USA, för jag kommer förvänta mig någon form av goodwill av upprustningen.
Dem som säger "dont crack under pressure"....
 

noeLLY

Cartier
Tack!

Så Chrono24 är en bra källa att vända sig till för att se ett andrahandsvärde på klockor?




Tjabba,
Jag tänkte i samband med att försöka bli av med den, byta ut vissa saker med tanke på att färgen ramlat av och så vidare.
Jag har haft klockan i knappt 5 år och har haft problem hela tiden, lämnat in den fram och tillbaka.
Nu har jag mailat tag heuers huvudkontor i USA, för jag kommer förvänta mig någon form av goodwill av upprustningen.
Dem som säger "dont crack under pressure"....
Vadå färgen ramlat av? Byte av boett lär väl kosta skjortan? Säker att dom inte polerar den? Vart servar du den? Mvh
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Tack!

Så Chrono24 är en bra källa att vända sig till för att se ett andrahandsvärde på klockor?




Tjabba,
Jag tänkte i samband med att försöka bli av med den, byta ut vissa saker med tanke på att färgen ramlat av och så vidare.
Jag har haft klockan i knappt 5 år och har haft problem hela tiden, lämnat in den fram och tillbaka.
Nu har jag mailat tag heuers huvudkontor i USA, för jag kommer förvänta mig någon form av goodwill av upprustningen.
Dem som säger "dont crack under pressure"....
Du syftar inte på vridringen dvs bezel?
Det svarta där kan jag tänka mig kan ramla av.
Boetten är bara stål vad jag kan se.
 

M.U

Rolex
Tror TS menar bezel, vilket är väldigt rimligt om det nu blivit så att färg flagnat av och själva klockan i sig har strulat. Men runt en 12-13k tror jag du ska kunna få loss den för! Lycka till!
 
Topp