• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

Målarn

The Steak
Tänkte starta denna tråd för oss alla som vill visa hur vi egentligen ser ut :D !!
Man har ju tänkt och undrat lite då och då hur alla ser ut så...

Här har ni forumets Målare på jobbet i Gröndal idag..
20120929_101603-1.jpg


Och en sista bild :D .. Tony Soprano som dom kallar mig för på TRF hahah !!
IMG-20120909-WA0017.jpg
 
Läckert, Målarn ! :D Klart du ska bära Guld-Speedy på jobbet men hoppas bara det går att hålla den fri från färg. Till Sopranos-munderingen sitter den ju verkligen som en smäck.

Så här ser jag själv ut på jobbet, i patientnära arbete är tyvärr klockor ett big no-no... :|

usk.jpg


...så därför är det skönt att få köra några pass i 1177 Norrbotten där det tack och lov inte möter några hinder. På just den här bilden en knapp synlig Omega Dynamic Chrono på läderrem.

302-3.jpg


Vänligen
Forumets undersköterska
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kul tråd, kul att få ett ansikte på folk!

Uppfyller jag era fördomar om corporate finance-studenter? :lol:
 

Målarn

The Steak
Undersköterskan skrev:
Läckert, Målarn ! :D Klart du ska bära Guld-Speedy på jobbet men hoppas bara det går att hålla den fri från färg. Till Sopranos-munderingen sitter den ju verkligen som en smäck.

Så här ser jag själv ut på jobbet, i patientnära arbete är tyvärr klockor ett big no-no... :|

usk.jpg


...så därför är det skönt att få köra några pass i 1177 Norrbotten där det tack och lov inte möter några hinder. På just den här bilden en knapp synlig Omega Dynamic Chrono på läderrem.

302-3.jpg


Vänligen
Forumets undersköterska


Du hade lite fel där Undersköterskan :D!!
Inte guld Speedy på bilden, 116613 på båda bilderna :mrgreen:
Har använt Rolexen 99% av tiden efter jag köpte den innan Vegas resan :oops:
 
masterkiller skrev:
Så här typ...

803A588C-A508-4636-AC88-B26DA5C4BF1E-3198-0000034B50545788.jpg


250186A1-69C4-4853-AF85-AF4E53B55F5B-3198-0000034B7D4D528F.jpg


6B319703-C79A-4CA2-8D48-C302B025FC49-3198-0000034B57D8C3D8.jpg


Eller om ni undrar varför Sjöö Sandstöm's kvalitet gick ner ett tag förrut (eller gick den upp?)...

3.jpg

Fan, du är ju riktigt het Masterkiller. Tänkte att en riktigt spinkig typ med tjocka brillor skulle gömma sig bakom ett så tufft nick. Men du börjar bli tunnhårig. Dags att tjacka Regaine?
 
Åh jäklar, P-A. Jag är full av beundran, själv vågar man ju knappt upp på garagetaket utan att få svindel. Får mig att tänka på den där sanslösa tråden på TTT för något år sedan där det länkades till ett youtube-klipp med en kille som klättrade i ett sådant där antenn-torn, flera hundra meter högt. Man måste vara gjord av the right stuff för att jobba med det du gör. Kudos !

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Undersköterskan skrev:
Åh jäklar, P-A. Jag är full av beundran, själv vågar man ju knappt upp på garagetaket utan att få svindel. Får mig att tänka på den där sanslösa tråden på TTT för något år sedan där det länkades till ett youtube-klipp med en kille som klättrade i ett sådant där antenn-torn, flera hundra meter högt. Man måste vara gjord av the right stuff för att jobba med det du gör. Kudos !

Vänligen
Forumets undersköterska

Du tänker på denna? :)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=2A_h2AjJaMw[/video]

Vidrigt! :oops:
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Hur ser DU ut?? :)

Den mår jag också dåligt av. Men annars så vänjer man sig ganska fort :) det är ju grym utsikt och lite fika på 60m är ju inte fel. (masterna jag jobbar i är inte högre. Men vi har några 212master med.)

skickat med telefonen.
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Hur ser DU ut?? :)

Undersköterskan skrev:
Man måste vara gjord av the right stuff för att jobba med det du gör. Kudos !

Vänligen
Forumets undersköterska

Då måste jag dock säga att det du gör är så grymt. Hade gärna jobbat i vården om det inte vore för sprutorna *brrrr*
Jag har ca 15 tatueringar men klara inte ett stick i fingret.
Men klättra i torn både här hemma och afghanistan går bra...
skickat med telefonen.
 

Målarn

The Steak
GRYMT Allihopa :mrgreen: Fortsätt posta bilder o gärna där eran klocka syns oxå ;) !!
Idag blire Björkvik Ring, lite racing som m5board/gtboard anordnat från 11:00 och framåt :D !!
 
Topp