• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser er klockförvaring ut?

denjohan

Rolex
Pledge Member
Jag har äntligen lyckats få till någon slags rudimentär förvaringslösning istället för att ha allt slängt i en hög i nattygsbordslådan:

image.jpeg


Kanske inte superelegant, men det är i alla fall lite ordning. Hur ser er förvaring ut?
 

M.U

Rolex
Hähähä...precis, precis ;):D:cool:! Kan bero på en sak som jag är tvungen att hålla hemlig för tillfället, :rolleyes: annars finns det folk som hotat att kidnappa min katt musen :oops:, han är bara för go för att man skall våga chansa med att slänga i några guldrollar i fatet.

image.jpeg
Nu har du mitt intresse! Tell me more ;)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Skulle nog byta ut den påsen om jag vore du, ser lite farligt ut med hålet i den.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Du har helt rätt. Ska nog uppgradera förvaringen med en ny påse så fort det blir löning....:D
Hopplöst med alla villainbrott som tvingar en att gömma undan klockorna. Även om de inte är stort värde i dem så lär ju en tjuv rafsa med dem i förbifarten för att titta noggranare på dem vid senare tillfälle...
Låter som en klok investering. :D
 
Topp