Arcticreef
Silver
Jag vet, en idiotfråga. Men finns det något enkelt sätt att göra det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du knackar på det något av metall hör du på ljudet.Jag vet, en idiotfråga. Men finns det något enkelt sätt att göra det?
Glas känns mycket kallare om klockan är sval.
Perfekt bästa sättet om man har lite känsla!!Glas känns mycket kallare om klockan är sval.
Jo, mineralglas är väl glas och plexi är plast. Om jag inte har missat något dvsKapar denna tråd och frågar om hur man känner skillnad på mineral och plexiglas, för visst är det skillnad på dessa?
Så samma metoder som nämnts ovan kan användas för att skilja på dessa?Jo, mineralglas är väl glas och plexi är plast. Om jag inte har missat något dvs![]()
Hela syftet med tråden var väl att kunna skilja på plast och glas så ja, du kan använda de metoder som nämnts ovan för att skilja på plast och glas.Så samma metoder som nämnts ovan kan användas för att skilja på dessa?![]()
Låter ju ganska bra när du förtydligarHela syftet med tråden var väl att kunna skilja på plast och glas så ja, du kan använda de metoder som nämnts ovan för att skilja på plast och glas.
Just nu är det ju ganska varm i luften, men annars kan man känna skillnad på temperaturen mot tex pannan. Plexi känns som det blir kroppstempererat på några sekunder, mineral lite längre, och safir tar ännu längre tid innan det känns som det blivit varmare.Låter ju ganska bra när du förtydligarsjälv är man ju en sådan som klantar till det och läste safirglas hela tiden, Virrigt är man iallafall
![]()
Nja, kan kännas så då glas och safir leder värme bättre än plast.Just nu är det ju ganska varm i luften, men annars kan man känna skillnad på temperaturen mot tex pannan. Plexi blir kroppstempererat på några sekunder, mineral lite längre, och safir tar ännu längre tid.
Korrekt. Editerar mitt tidigare inlägg.Nja, kan kännas så då glas och safir leder värme bättre än plast.