• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hvor mye koster frakt til Norge?

kijo

Basic
Interresert i å kjøpe klokker fra sverige, spesifikt synes jeg tradera ser bra ut. Jeg er obs på MVA, men hvor mye koster frakt fra Sverige til Norge? Takk for hjelp på forhånd.

Jo, den er på 25% som er ganske mye. Lurer fortsatt på om det kan være verdt det ettersom mye på tradera ser ut til å gå for ganske billig! Kan godt hende jeg tar feil da.

Jo, den er på 25% som er ganske mye. Lurer fortsatt på om det kan være verdt det ettersom mye på tradera ser ut til å gå for ganske billig! Kan godt hende jeg tar feil da.
Ofta tar lokala fraktbolaget även en avgift på ca 100kr för att förtulla i ankomstlandet. För dyrare ur spelar det ingen större roll, men för billigare varor kan det vara en betydande kostnad.

Beror väl på typ av frakt? Är det en dyrare klocka vill man kanske köra ett något ”säkrare” (nåja) alternativ. Kommer inte exakt ihåg vad jag skickade med till Norge men tror det var Schenker förra året!? Gick på runt 1100 SEK

Tillbaka
Topp