• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ruchac

Omega
Varför är allt så hemlighetsfullt kring "Hyllan"? Jag som är klockintresserad skapade ett konto här
på forumet just för att jag vill vara en del av gemenskapen, men jag känner mig utestängd från
"Hyllan". Har fått veta från en forummedlem som jag känner personligen, att hyllan blev
nedstängd, kravet var då att man måste äga en Rolex i helguld, men tydligen var det så många
som har en sådan så att Hyllan Club blev inte tillräckligt exklusiv, så därför beslutades det att bara
forummedlemmar som har en Patek Philippe med "grand complications" välkomna till Hyllan Club.
Jag tycker det känns tråkigt att det är så. Jag har ju ingen sådan klocka.
Men jag funderar på att skaffa en Patek Philippe med "grand complications" just för att att få
komma in på den delen av forumet, det skulle kännas kul för mig. Att få diskutera på allvar om
klockor och sånt.
Och det där med 1500 inlägg och medlem i ett år var ju bara bluff och båg enligt min kompis.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp