• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyra klocka är dyyyyrt!

Asplund

Patek
2-Faktor
Screenshot_2015-08-25-16-45-05.jpg


Kan hyra ut mina klockor med om man får dessa summor ;D
 

M021

Rolex
2-Faktor
Måste väl erkänna att tanken slagit en själv. Men efter lite räknande tror jag inte Sverige är rätt plats ;), kan inte klandra killen/tjejen, ser man hur beroende dagens samhälle är utav att se bra ut på GB och Instagram så får jag lite magont,
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Coolt... Jag hyr den.. Står i verkstaden (tänk djupa feta repor, svetsloppor) hela månaden, sen får vi se om uthyraren tycker det var värt de 8000:- :rolleyes:
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Med tanke på alla bedrägerier så lär detta vara ett högt risktagande att lämna ifrån sig klockan för ynka 8K !!!
 

SIRdavid

Panerai
Varför skulle inte det där vara någons drömklocka?
Ja självklart kan den vara någons drömklocka, jag kommer faktiskt ihåg när jag testade den på Robs för ett antal år sedan och har själv en Submariner. Poängen var nog snarare att det är intressant att benämna den som en "drömklocka" när månadshyran är så pass hög, därav mitt intresse för vad han mer har på lager ;)
 
Topp