• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes Hyra lägenhet i Stockholm

KXII

Basic
Pris
Beror på
Returpolicy
Eh?
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej forumvänner,

Jag är en student på KTH som tyvärr vid årets slut kommer behöva flytta från min nuvarande lägenhet. Detta har lett till att jag nu försöker hitta något nytt att flytta till i höst eller tidig vinter. I och med att jag är i centrala stockholm dagligen så vore det bäst om det var så centralt som möjligt, men egentligen kvittar det. Viktigt att det iaf finns förbindelser och kollektivtrafik in till stan! Hyran jag kan tänka mig betala beror helt på lägenheten, läget osv. Har ingen tydlig maxhyra.

Om någon vet av sig att en bekant vill hyra ut, eller till och med kanske någon här på forumet har en lägenhet extra, så är det bara att skriva till mig.

Tackar på förhand och tackar KS för möjligheten att posta här!

(bild för topic, om den passar bättre i vanliga lifestyle så får den gärna flyttas)

1628167416580.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp