• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes/Bytes Hyra lägenhet Stockholm

hannes

Basic
Pris
10000~
Returpolicy
Nej
Hej,
Jag ska börja jobba i Stockholm och söker nu lägenhet. I och med att jag kommer vara i centrala Stockholm varje dag så är goda förbindelser viktigt, annars är jag öppen gällande läget. Jag kommer flytta själv så behöver inget stort, en 1:a funkar bra. Min preliminära maxhyra är 10000SEK, men beroende på lägenheten så kan jag flexa här. Jag hyr gärna minst 6-månader och flyttar gärna in i Maj-Juni.

Kort om mig:
Jag är en 28-årig grafisk designer från Finland. De senaste fyra åren har jag jobbat på byrå i Helsingfors, Finland. I och med ett nytt jobb på en designbyrå i Stockholm ska jag flytta. På sidan av mitt jobb på byrå så har jag också frilansat som designer de senaste 6-åren. Utöver mina intressen för klockor och design så skulle jag beskriva mig själv som en rätt vanlig 28-åring.

Jag är rökfri, djurfri och har inga kredit eller betalningsanmärkningar. Referenser från arbetsgivare och tidigare hyresvärdar finns också.

Om har en lägenhet du vill hyra ut, eller vet någon annan som söker hyresgäst så hör av dig!
Tack!

/Johannes

Tillbaka
Topp