• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I helgen flyttar vi

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
iO9v9sgfILNkP.gif


Japp - jag har fått nog.

Binero har fantastisk support, är dynamiska och allmänt trevliga. Dock är det en klen ursäkt när driften haltar.
De har satt upp en handlingsplan, fast en handlingsplan utan tidsplan är i min värld totalt tandlös.

Jag kommer i helgen flytta sidan, antagligen tidigt på morgonen (lördag) så att det påverkar så få som möjligt.
När Bineros servermiljö mår bättre har jag inga som helst problem med att flytta tillbaka Klocksnack, men tills vidare får vi bo på annan ort.
 

Josef B

Bestraffaren
Ja det är lika bra, det var lite tråkigt att man inte kunde skicka fler "live-bilder" på GTGn igår :) Själv hade jag nog kunnat uppdatera med dubbelt så många bilder.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Gött! Jag började nästan bli produktiv i både skolan och på jobbet så "mycket" som det legat nere det senaste.;)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jättebra, skulle precis skriva ett inlägg om att, Är det bara min dator???

Lycka till!
/ Jens
 

Lage

Omega
Apropå drift: hur finansieras driften? Sponsring? Reklam för Singulasr straps och Rob E? Finns det ett behov av bidrag från medlemmar?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
davsjo skrev:
Apropå drift: hur finansieras driften? Sponsring? Reklam för Singulasr straps och Rob E? Finns det ett behov av bidrag från medlemmar?
Ur egen ficka just nu.

Pleximannen skrev:
daviden skrev:
Binero har fantastisk support, är dynamiska och allmänt trevliga.

Fast det kan ju vara lite telefonkö ibland. Satt själv i 55 min igår och lyssnade på Super Mario... :roll:
Jag haffar dem alltid på Twitter. Går fortast.
 
V

Viggen

Guest
Tråkigt att ni måste flytta. Dock förstår jag det. Kunde inte följa live GTG´t igår pga av det inte gick att uppdatera. Bara ett evigt malande. :cry:
 

P-A

Sir Spamalot
Man skulle kunna göra en premium tjänst för 50 - 100kr/år +ett minsta antal inlägg (säg 300st). där man får tillgång till exklusiva erbjudanden så som inbjudningar, reklamsaker, m.m. och är med och sponsrar själva forumet.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Vill ni ha in pengar från användarna bör ni antingen låta oss donera anonymt alt sätta en liten "Contributor"-logga på de som donerat.
 
Topp