Den gångna veckan fick jag ta emot en hel del paket, bland annat en hel del läder och hela tre vintageklockor, så jag satte mig genast ner med kameran och lekte lite. Jag fyllde på Kvistviks lager med klockrullar i nya lädertyper och -färger och håller på med produktfotgrafering av våra nya handgjorda klockarmband, så jag tog tillfället i akt och testade grejerna lite. Fastnade verkligen för det slitna vintagebandet på min Heuerdykare. Och en av de tre klockorna som ramlade in - en fantastiskt vacker IWC cal 89 med blå urtavla - blev fin som fan på ett ljust handgjord mockaband. Ovanlig kombination som jag gillar starkt.
Jag fotade med en enkel point and shoot-kamera men försöke fixa bättre bilder genom bättre ljussättning så jag blev rätt nöjd med bilderna.
Btw, endast IWC:n är ny, de andra klockorna har jag haft under en längre tid. De andra två klockorna som jag fick är båda Omegor, varav jag sålde vidare en omedelbart för att jag inte var så nöjd med den.
Jag fotade med en enkel point and shoot-kamera men försöke fixa bättre bilder genom bättre ljussättning så jag blev rätt nöjd med bilderna.
Btw, endast IWC:n är ny, de andra klockorna har jag haft under en längre tid. De andra två klockorna som jag fick är båda Omegor, varav jag sålde vidare en omedelbart för att jag inte var så nöjd med den.
Senast ändrad: