• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I vilket utförande?

Roxen

Cartier
Efter att ha exponerats för alla läckra bandkombinationer alla lyckas åstadkomma här på forumet börjar jag bli väldigt sugen på att själv testa.

Jag har aldrig tidigare burit klockan på annat än ursprungliga länken, så med andra ord är jag en novis nybörjare.

Så, hur bör man bära klockan nu när sommaren hägrar? Bifogar de klockor jag vill "ansiktslyfta" och är mycket tacksam för sprudlande kreativitet, samt gärna lite tips på inköpsställen!

i1MHMHu.jpg

Benjamin.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Tycker guld är den ultimata sommarfärgen, tycker inte du ska göra något åt den.
Vill du verkligen göra något så är det nog rött gummi som gäller på den svarta.
 

Roxen

Cartier
Tack för alla svar! Verkar som att många är eniga om TT'n, så det kanske bara är stålisrn som skall få ett lyft?! Vilka köpställen vänder man sig till då?

Förbryllande att inte experten Fabian delgett oss sitt veto ;)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Tack för alla svar! Verkar som att många är eniga om TT'n, så det kanske bara är stålisrn som skall få ett lyft?! Vilka köpställen vänder man sig till då?

Förbryllande att inte experten Fabian delgett oss sitt veto ;)


vafan killar, ni alla har ju fel!

ett sandfärgat nato på den svarta GMT och ett grått med gulddetaljer på TT:n.

tänk att det ska vara så svårt...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Spontant - Svart nato med gulddetaljer på tvåtonen.
Länk eller svart, grått eller olivnato på stålgmtn.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Just dom där två är ganska så perfekta som dom är. Möjligtvis kan du variera Gmt stålisen med ett Nato , men jag tycker ändå den är finast som den är. Sub på Nato är en helt annan grej.

Grattis förresten till en härlig combo!
 

Rille

Rolex
Varje gång jag spänner på ett nato är jag nöjd i cirka.. 30minuter kanske sen brukar länken åka på igen:D

Din guldiga är ju ett måste på länk och en perfekt sommarklocka!
 

Roxen

Cartier
Nu blir jag ju alldeles kluven! Men som de flesta säger så behåller jag nog TTn på länken, men stålisen vore kul att testa nåt nytt på! Skall försöka beställa nåt skojsigt imorgon och lägger upp bilder därefter :)
 

Roxen

Cartier
Just dom där två är ganska så perfekta som dom är. Möjligtvis kan du variera Gmt stålisen med ett Nato , men jag tycker ändå den är finast som den är. Sub på Nato är en helt annan grej.

Grattis förresten till en härlig combo!

Tack! har du fått din klocka nu efter alla om och men? Grattis i så fall :)
 

Bodén

Panerai
Varje gång jag spänner på ett nato är jag nöjd i cirka.. 30minuter kanske sen brukar länken åka på igen:D

Din guldiga är ju ett måste på länk och en perfekt sommarklocka!

Håller med! Det känns bra på idéstadiet men känns snabbt lite... tråkigt. Länk och läder är min melodi.

Ursäkta lite OT.
 
Topp