• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ibland är semester inte bara bra!

ErikGBG

Audemars
7188519A-74EF-4EBF-829E-2DAB4E1F1519-3706-00000297F3CF8C07_zps1e1587a.jpg

Arrival onsdag 1800.
På onsdag 1400 går mitt plan till budapest :(
 
  • Like
Reactions: Wii

MJ24

Patek
2-Faktor
Spännande...!
Du får fixa en granne du litar på som tar emot...eller styra om allt till din semesterort...eller helt enkelt be Fedex hålla försändelsen om de inte kan leverera lite tidigare (för vem vill vänta...!:D).
 

Charles_

Rolex
Lider med dig!

Vet förresten inte hur smart det är att lägga ut trackingnummer här. Får för mig att det är ganska lätt att ändra leveransadress med det tillgängligt :stop:
 

ErikGBG

Audemars
Av nån anledning har jag bara anmäl och bump att välja på. Sen är bilden citerad av Warg. Bilden är raderad men verkar ändå inte försvinna...
 

mouqvist

Rolex
Ja, ta bort bilderna. Jag skulle även ringa Fedex i morgon bitti och berätta att ursprungliga adress inte får ändras då infon kan ha läckt ut, de kommer med största sannolikhet att ta det säkra före det osäkra och skriva ner det i databasen.

Jag själv fick min klocka idag med Fedex, den uppskattade leveranstiden var kl18:00, jag fick den kring kl13:00, så you never know!
 
Topp