• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idag är en stor dag

V

Cartier
Stort grattis på 20-årsdagen. Jag önskar att jag kunde säga att det känns som att den dagen var igår :)
Njut av dagen och jag hoppas att champagnen går åt.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRSTTIS på bemärkelsedagen AdamST, och att fylla 20 går inte omärkt förbi! Snygg Omega det där, får hoppas att du kan ge dig själv någon fin klocka framöver...

Edit: glömde det viktigaste, ha en fortsatt trevlig födelsedag och dag Dude ;)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Provar klockor med Ernesto
image.jpg

image.jpg
 

Hubbatix

Cartier
Bah. Min 20-årsdag spenderades i en kall Stridsbåt 90 strax nedanför, den ännu inte färdigbyggda, Höga Kusten-bron. De två andra i besättningen hade lyckats få tag på en burk Coca Cola som de tejpat med maskeringstejp i brist på omslagspapper. Som förströelse hade vi lite tyngdlyftning med Robot 70-missiler. Vilken fest, till min ära! :pompus:

Men givetvis vill jag önska dig ett riktigt stort grattis, hoppas din klockfond är en aldrig sinande brunn av rikedom! :D
 
Topp