• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idag gjorde jag en riktig spontanare :)

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
I dag gjorde jag ett riktigt spontaninköp av denna fantastiska klocka. För er som länge funderat på en Hublot sluta fundera och köp en sådan :) Ni vet när man bara sitter och väntar på en klocka och tittar ner på sin handled och ser att det är tomt. Där har jag nu varit i snart en månad och i dag stod jag inte ut längre.

Kan börja med att skriva att det kommer bli fantastisk att ha en klocka där man inte behöver vara orolig om märken. Har tidigare haft bland annat Hublot i roséguld och AP i stål och det blir repor bara man går utanför dörren skulle jag säga. Denna modell är från 2010 och inte en synlig ding på klockan. Helt fantastisk för dig som är lite "klantig" eller har ett jobb där du kanske lätt kan slå i. Kommer nog bli fler keramiska för mig fram över trots att jag är otroligt rädd om mina klockor.

Klockan är också helt i svart vilket gör att den passar till allt. Jag kommer ha denna och snart också en Deepsea Blue som jag inväntar. Men jag köpte mycket denna för att den passar både till badstranden, jobbet, fest etc.

Klockan är galet mycket finare i verkligheten än på bild också. Otrolig lume i Hublot och såklart även på denna fina pjäs...

Måste också ge Hublot lite kredd för deras fantastiska wisekey vilket innebär att man får ett certifikat där man stoppar in det i en släde och sedan kopplar upp den mot datorn med usb för att se info om klockan. Vilket gör att man aldrig behöver vara orolig för att köpa någon kopia när detta finns med. Fler borde ta efter detta smarta drag.

Sist men inte minst lite info och bilder på den fantastiska dinkan som kanske kommer till salu här så småningom!

Håll tillgodo!! :)



Hublot Big Bang Black Magic Evolution
Referensnummer: 301.CI.1770.RX
Diameter 44,5mm
Tjocklek 14,5mm
Herrklocka/dress
Keramisk ring
Baksida/boett: Repskyddat safirglas
Armband: Svart gummi
Urtavla: Svart klofiber med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viktlås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Urverk: Hublot Hub 4100 med 27 juveler 28800 vph
Gångreserv: 42 timmar
Vattenskydd: 100 meter
Funktioner: Kronograf

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Grattis!

Tycker Hublot är byggda av en hel del intressanta material. Har de inte skapat mer eller mindre egna etc.?
 
Grattis misstänkte att det var den från blocket du frågade om förut, älskar Hubbe Black Magic, även om jag personligen skulle velat ha den blanka varianten..

Grattis hursomhelst!
 

hellbit

Cartier
Grattis men är detta en säljannons? Känns ju trist och lite konstigt ifall du redan funderar på sälj?
 
Topp