• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Idag kommer ca 50% att rösta fel...

Tigerrrr

Guld
2-Faktor
Nej, detta är ingen politiskt tråd så hoppas inte att du satte kaffet i vrångstrupen:) Utan mer än undran om du har någon speciell tradition så här på valdagen och valvakan? Och vilken klocka passar bäst? Blir det kanske till och med ett par klockbyten under dagen? Själv brukar det bli kostym med en lämplig klocka till. Sedan en olidlig väntan tills valvakan sätter igång. I år blir det första gången för sonen att få rösta och det ska bli intressant hur han tänker inför valet. Förblir han en mönsterson eller blir han arvslös?

Spännande verkar det onekligen bli i år i alla fall och lycka till med röstningen!

PS. Håll tråden helt fri från politiska kommentarer

IMG_2816.jpeg

Nej, detta är ingen politiskt tråd så hoppas inte att du satte kaffet i vrångstrupen:) Utan mer än undran om du har någon speciell tradition så här på valdagen och valvakan? Och vilken klocka passar bäst? Blir det kanske till och med ett par klockbyten under dagen? Själv brukar det bli kostym med en lämplig klocka till. Sedan en olidlig väntan tills valvakan sätter igång. I år blir det första gången för sonen att få rösta och det ska bli intressant hur han tänker inför valet. Förblir han en mönsterson eller blir han arvslös?

Spännande verkar det onekligen bli i år i alla fall och lycka till med röstningen!

PS. Håll tråden helt fri från politiska kommentarer

IMG_2816.jpeg
Saturnus är min absoluta favorit i serien! Gillar skarpt bandet du bytt till!

Valvakan är alltid spännande men jag har ingen särskild tradition. Däremot har jag för första gången tagit ledigt på måndag så jag slipper vara onödigt trött på jobbet efter en sen kväll.
Tänkte därför att jag lika gärna kan ta ett par öl ikväll för det blir lite som en lördag. Kanske det rentav blir att fira?
Har börjat dagen med Orient men det blir troligen minst ett byte under dagen.
Kaffe och smörgås nu.

20220911_124359.jpg

Tillbaka
Topp