Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En seastar?Slog till på en Tissot på Tradera. Om Postnord gör sitt jobb är den hos mig på måndag, inshalla.
Dock lite osäker på vad jag köpt för modell.
Någon som kan avgöra?
Tillverkningsår verkar vara 1962 dömt av serienumret.
Kanske, men inte sett en Seastar utan texten Seastar på boetten.En seastar?
Måste den heta något, har inte Tissot gjort "namnlösa" klockor innan logiskt är väl Seastar med tanke på baksidan.Aa nää ingen visodate i boett heller tkr jag. Jag tror fortfarande på seastar utan research dvs
Det får du fråga TS om, personligen hade jag inte lagt så mkt tanke på det Tänkte som du med baklocket oxåMåste den heta något, har inte Tissot gjort "namnlösa" klockor innan logiskt är väl Seastar med tanke på baksidan.
Det var bara ett spontant påstående och råkade bli en citerafrågaDet får du fråga TS om, personligen hade jag inte lagt så mkt tanke på det Tänkte som du med baklocket oxå
Vad ska du bumpa för? Du har ju fått svar? Baksidan säger Seastar.
Tror inte någon kan ge dig bättre svar tyvärr. Det är ingen raketforskning när det gäller sådana klockor direkt.Känns inte som ett definitivt svar, utan som en gissning. Tämligen kvalificerad, men gissning ändock.
Tänker att det kanske finns någon sakkunnig som kan mer i frågan.
Därav min bump.