• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Dags att visa färg!
Diskussionsunderlag:
-Fotboll
-Blåvitt
-Glenn
-Ullevi x 2
-Änglarna

Gött var det och mätt blev man!
Vilken produkt var favoriten i uppställningen?

image.jpeg
 

Jaguaren

Omega
Kasta spjut kasta spjut
Kasta spjut kasta spjut
Han e från Angered
Han kastar spjut på er
;)

Ha det Blått !
 

The lord

Audemars
Han kanske blir uttagen till OS i Rio, kommer mma med på schemat kan ni ju skicka Rosenberg också. :)
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Har inget emot dryggården men det är alltid gött att vinna en match när motståndarna sjunger hata Göteborg och när samma motståndare möter frölunda sjunger "var är änglarna?"
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Änglarna Stockholm brukar kolla på Temple bar, tycka vad man vill om stället men det är bra stämning med Änglarna Stockholm och alla är välkomna. Men ibland vill man ha det lite "mindre"...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tröttsamt kring Blåvitt nu.

EL-spel hade nog räddat otroligt mycket, annars är jag rädd för att klubben kommer få se Djurgården, Hammarby och Östersund som sina största hot framöver, istället för Malmö och AIK.

Bedrövligt förresten att det inte ens blev fullsatt hemma mot Qarabag..
Hoppas ni som går ut på puben idag och bränner pengar på mat och bärs samtidigt som ni kollar matchen, även var på plats på GU i hemmamötet.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Schiller, Nilsson, Hysen, Strömberg, 2x Holmgren, Wernersson.
Sändning från Hamburg och Dundee, som alla kunde se. Inget jävla betaltjafs.
Det var tider det....suck.
 

Reverso

Panerai
Den här tråden borde vara 1000 sidor lång

Idag sålde vi Sveriges största (eller är Alhassan "Hasse" Yusuf den största?) talang för ca 50 miljoner till Genk. Det känns gött, framtiden ser ljus ut. Det var många år sen vi hade så många unga spelare som knackade på dörren till a-laget.

Spelet ser bättre ut än på många år. Det är extra skönt att vara Blåvit nu efter de här psykiskt påfrestande åren.

Jag uppmanar alla Göteborgare (och alla andra också) att gå på fler Blåvittmatcher och dra med fler kompisar,arbetskamrater,mormor osv : )

SM-GULD 2020
 

Reverso

Panerai
Bara till att använda pengarna från nygren och höja Hasses lön och förlänga med några år.


Allt annat vore tjänstefel. Enda godtagbara anledningen att inte göra det om vi får ett bud närmare 100 än 50 miljoner ...

Trevlig midsommar alla sköna Blåvittfans ... Sveriges stolthet, hela folkets lag marscherar stadigt igen

Glad midsommar alla avundsjuka gajsare, gröthalsar och sorkar osv : )
 

Reverso

Panerai
Junes Barny lämnar Blåvitt. Gött. 4 klubbar på 2 år säger en hel del. Är man inte villig att stanna och kämpa och slåss varje match och träning för en plats i laget så ser jag hellre att den personen i fråga lämnar föreningen. Man ska aldrig ta för givet att få spela i den finaste av föreningar.

Hoppas vi lägger hans lön direkt på Hasse då vi definitivt inte behöver plocka in en ersättare på Barnys position då vi har ett helt okej sparkapital i Seb E och framförallt Adil Titi som jag gärna vill se mer av.

Unnar dessutom Seb O ett fint utlandsäventyr, och tycker vi borde släppa honom för 5 miljoner om ryktena stämmer. Visst, han är kapten och har gjort det riktigt bra i år men samtidigt så har han endast 6 månader kvar på kontraktet och vi behöver pengar.

Vill dessutom hemskt gärna se mer av Emil "Älgen" Holm

Gud välsigne vår nya gyllene generation
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Och Da Graca har signerat nytt kontrakt. Han har väl inte varit lysande än? Men han är ung fortfarande. Dessutom en spelartyp vi behöver, med sin storlek.
 

Reverso

Panerai
Och Da Graca har signerat nytt kontrakt. Han har väl inte varit lysande än? Men han är ung fortfarande. Dessutom en spelartyp vi behöver, med sin storlek.

Underbart. Jag tror stenhårt på Da Graca. Han är ett fantastiskt råämne men han behöver slipas till.

Släpper vi Starfelt i sommar och vi ger honom förtroendet och han lyckas bra kan han dessutom inbringa stora pengar.

Är otroligt glad för Poyas skull nu när vinden har vänt, han hade det riktigt tufft i höstas. Det blev nog inte många timmars sömn på nätterna för den stackaren.
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Underbart. Jag tror stenhårt på Da Graca. Han är ett fantastiskt råämne men han behöver slipas till.

Släpper vi Starfelt i sommar och vi ger honom förtroendet och han lyckas bra kan han dessutom inbringa stora pengar.

Är otroligt glad för Poyas skull nu när vinden har vänt, han hade det riktigt tufft i höstas. Det blev nog inte många timmars sömn på nätterna för den stackaren.

Ja, riktigt skönt att det äntligen vänt!

Såg att Tom Amos förlängt också. Det känns roligt att vi satsar på våra egna unga spelare, jag tror absolut att det är viktigt för föreningen.
 

Reverso

Panerai
Ja, riktigt skönt att det äntligen vänt!

Såg att Tom Amos förlängt också. Det känns roligt att vi satsar på våra egna unga spelare, jag tror absolut att det är viktigt för föreningen.


Det är otroligt viktigt, inte bara ur en ekonomisk synvinkel. Vi sänder just nu budskap till hela Fotbolls-Sverige till alla talanger att det är Blåvitt som satsar mest på unga spelare, vi ger ungdomarna chansen, hit kan de komma och utvecklas i en fantastisk miljö. De kommer stå på kö för att få komma till Kamratgården : )
 
  • Like
Reactions: bvb
Topp