• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Igår kom den!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
10watches.com säljer massvis av visare till Seiko. Tänkte spontant på dessa:
image.jpg


Den är ju snygg som den är. Tänkte mest på att du kan då en "ny klocka" varje gång du byter visare. :)
 

Dammen

Cartier
10watches.com säljer massvis av visare till Seiko. Tänkte spontant på dessa:
image.jpg


Den är ju snygg som den är. Tänkte mest på att du kan då en "ny klocka" varje gång du byter visare. :)

Jo till seiko finns det ju en massa roliga alternativ... Denna är dock en Casio MDV-106, finns det visare som funkar till denna? Skulle sitta fint med blankpolerade svärdsvisare eller kanske bara skaffa en ny chapterring eller varför inte ett kupat glas!


Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, jag var säker på att det var en Seiko. Har ingen koll på visare till Casio, men det kan du säkert googla fram om du vill. Ett alternativ är ju alltid att köpa originalvisare som reservdel om man hittar andra originalvisare man gillar. Men som sagt, kör den som den är. Tycker den ser bra ut!
 
Har väntat på att någon annan ska skriva detta, för det är en så dålig vits... men... det måste sägas...

Snygg klocka, men du har fått damm på tavlan!

Jag ber om ursäkt, men jag kunde inte hålla inne med det...:oops:
 
Topp