Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahahahaha. Tror inte att det täcka könet förstår hur det känns om de själva saknar intresset
Det är väl bara att rucka klockan, så är problemet över.Kanske läge att ta sig i kragen isf.
Tänkte mer att man bör ta sig i kragen om man offrar relationen för att man grubblar över en klocka generellt, och ännu värre över en liten tidsavvikelse. Då har man nog fel förhållande eller fel prioriteringarDet är väl bara att rucka klockan, så är problemet över.
Ahh, du menar så!
Aj då!![]()
Jo, hade mina aningar!Tänkte mer att man bör ta sig i kragen om man offrar relationen för att man grubblar över en klocka generellt, och ännu värre över en liten tidsavvikelse. Då har man nog fel förhållande eller fel prioriteringar![]()
Men vilken quartz..??? Lätt att bli disträ...Köp quartz så är problemet löst. Win-win.![]()
Det står ju inte EN Quartz, det ger utrymme för fler!Men vilken quartz..??? Lätt att bli disträ...
Exakt, och i med en lägre prislapp har man dessutom råd med fler. Ännu mer winDet står ju inte EN Quartz, det ger utrymme för fler!![]()
Håller med, på tok för många som är introverta när det kommer till deras känslolivTror inte att det handlar om fel prioriteringar. Men kanske problem med att prata om sina känslor.. han måste ju berätta att dinkan drar sig.. annars kommer han aldrig få stöd.
Exakt!! Så hur skulle detta innebära att man blev MINDRE disträ mot sin partner??Det står ju inte EN Quartz, det ger utrymme för fler!![]()
Hahah..... ja undrar varför?! Win-win hhahaHaha, tycker det verkar på henne som han tagit det rätt bra ändå.
Enligt mitt perspektiv, fullt normaltVärsta är att jag känner igen mig i texten..... Varningsklocka eller ett fullt normalt beteende?