• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Imponerande samlingar!

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
jag har några gånger sett bilder på helt galna samlingar, matsalsbod fulla av likadana submariners typ... :eek:

Jag flippade rätt omgående en (nååågot stor) Aquastar till en Holländare i förra vckan, han svarade med denna bilden "här är den lediga platsen, det blir min elfte Lemania 1345-bestyckade yacht timer" (han har såklart ett gäng andra också...)

kanske inte så stort för alla... men jag vet hur lång tid det tar att hitta så många olika varianter... värdet på denna lådan är väl inte ens som en rödsub, men för mig är det här en imponerande samling!!! :D

IMG_3238.jpg
 

Ricrob

Patek
NiklasArvid skrev:
jag har några gånger sett bilder på helt galna samlingar, matsalsbod fulla av likadana submariners typ... :eek:

Jag flippade rätt omgående en (nååågot stor) Aquastar till en Holländare i förra vckan, han svarade med denna bilden "här är den lediga platsen, det blir min elfte Lemania 1345-bestyckade yacht timer" (han har såklart ett gäng andra också...)

kanske inte så stort för alla... men jag vet hur lång tid det tar att hitta så många olika varianter... värdet på denna lådan är väl inte ens som en rödsub, men för mig är det här en imponerande samling!!! :D

IMG_3238.jpg
Riktigt najs! Jag måste gilla Aquastars röda (blå) tråd, underbart att alla modeller går ihop så fint i design! Jag grämer mig så hårt att jag slarvat bort den Aquastar LE, som jag fick av min mors nu bortgångne svärfar för många år sedan... :cry:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Gillar RADEN med Milsubs.
Har dreglat över Mike Woods samling ett par gånger... Löjligt många Comex också.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
masterkiller skrev:
daviden skrev:
Vad går en sån där lös på?

Det beror på hur duktigt du är på att styra kranen i automaten :)

Skämt åsido så det är som sagt riktigt kul med niche samlingar...

Hittade dessa på TRF, sick...'

Mike Woods samling (Här ligger ju t.om vår Spence i lä)
1022.jpg


1000.jpg


Men ingen vit GMT :)

Haha, vad fan, det där är ju inte ens rimligt!
 

Målarn

The Steak
masterkiller skrev:
daviden skrev:
Vad går en sån där lös på?

Det beror på hur duktigt du är på att styra kranen i automaten :)

Skämt åsido så det är som sagt riktigt kul med niche samlingar...

Hittade dessa på TRF, sick...'

Mike Woods samling (Här ligger ju t.om vår Spence i lä)
1022.jpg


1000.jpg


Men ingen vit GMT :)

Sådär LITE guld??? Jag är Besviken :D eller kanske han har en hel låda med guldrollar oxå :cool:
 
Topp