• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vågar du komma ur garderoben som klocknörd och gå på klockträff?

  • Nej, klockor avnjuts bäst med skyddsplasten på i ensamhet framför skärmen.

    Röster: 8 21.1%
  • Ja, men jag är ingen tönt så jag går till Grand Garbo och raggar istället.

    Röster: 8 21.1%
  • Ja, men jag vill inte att någon klåfingrig livstilssamlare vidrör mina äkta samlarklockor!

    Röster: 8 21.1%
  • Kommer! Bara jag hinner hem tidigt så jag hinner med min andra stora hobby; sängrökning.

    Röster: 14 36.8%

  • Totala väljare
    38

Gummo

Joker
2-Faktor
Det är väl fan på tiden att vi ses!

Kvällen efter Kaplans kvalitetsauktion av klockor så bjuder vi in Klocksnacks vintageälskare till en träff i Stockholm. Det blir middag, välgörenhetsauktion till BCF och trevligt häng på en krog i centrala Stockholm. Om du är livstilssamlare, mögelhoarder, finurssnobb, poleringsputte eller quartzälskare spelar ingen roll! Alla som är registrerade medlemmar här på KS och uppskattar trevlig samvaro och äldre klockor är välkomna.

Anmälan görs på följande vis:
Skicka ett PM till @Mr Chance och @Gummo med fullständigt namn, adress samt ett fungerande och listat telefonnummer. Nyare medlemmar som ej varit med på någon klockträff tidigare eller har få inlägg skriver en trevlig presentation via PM så tar vi det därifrån. Detta så att vi som arrangörer vet vilka som kommer. Anmälan sker senast söndag 7/5 och platserna är begränsade. De som får plats meddelas detta via PM. Skulle man inte få svar på sitt PM inom låt oss säga, 12h, så ta det bara lugnt, svar kommer att komma.

Tid: Lördag 13/5 från ca. 18 till 23.00
Plats: Krog i Stockholms innerstad.
Plats, tid och meny kommer att meddelas senare till de som anmäler sig.

Varmt välkomna önskar @Mr Chance och @Gummo :cigar::cigar:

old-watches-940x705.jpeg
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Fantastiskt kul! Men fan. Precis varenda lördag resten av 2017 utom just denna hade funkat :arghh:

Nästa gång.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Kuken, den helgen har frun möhippa för sin syster, och jag måste ta hand om hästar och småbarn.
Men ett superinitiativ, nästa gång så!
 
Topp