• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inbrott! Stulen klocka, vit Oris Aquis

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Hej alla

I förrgår eftermiddag/kväll drabbades vi av inbrott. En hel del guld samt min frus nya klocka blev bytet. Om ni får nys om en Oris Aquis 36 mm med serienr 3081160 så är det min frus. Tack på förhand!
image.jpeg
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Samma dag? Tråkigt! Tydligen är det fruktansvärt mycket nu, november är värst. Detta var den polispatrullens 3e inbrott den kvällen.
 

N.Bathes

Cartier
Hej alla

I förrgår eftermiddag/kväll drabbades vi av inbrott. En hel del guld samt min frus nya klocka blev bytet. Om ni får nys om en Oris Aquis 36 mm med serienr 3081160 så är det min frus. Tack på förhand!
image.jpeg
Fy så tråkigt!!!!!
Lider med dig!!!!
Sparar bilden med info och sprider!!!!
Tur du inte kom hem när dom var där (för deras skull....)
 

N.Bathes

Cartier
Har precis köpt säkerhetskameror, vet dock inte hur mycket det avskräcker :)
Kameror är bra!!!
Avskräcker!!
Enligt statistik går många tjuvar in i sovrum där dom flesta smycken bevaras samt brukar vara olarmat (ua magnet i fönster) sen lämnar dom stället utan att larmet gått...
Rekommenderar ett fett lönnfack!!!
Har man ej larm skaffar man ett efter fösta inbrottet.
 
P

Philippe Stern

Guest
Hej alla

I förrgår eftermiddag/kväll drabbades vi av inbrott. En hel del guld samt min frus nya klocka blev bytet. Om ni får nys om en Oris Aquis 36 mm med serienr 3081160 så är det min frus. Tack på förhand!
image.jpeg
Trist! Känns alltid olustigt när någon kränker ens hem. Men om inget stulet hade affektionsvärde och ni har en bra hemförsäkring så kommer det bli bra när det gäller den ekonomiska biten i alla fall.
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Tyvärr var det en del smycken som tillhörde min förtidigt bortgångne svärmor men som sagt det är bara pengar, ingen skadad och det finns värre skit i världen.
 
Topp