• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Incoming!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som sagt så verkar januari 2013 gå till historien som den nyförvärvstätaste månaden ever!!
Ni som kollar Köp&Sälj delen av forumet har nog inte missat att jag slog till på Denkes Speedmaster. Jag var och nosade på den förrförra vändan den var ute men då blev det inget. Skulle ju egentligen ha en IWC 3717 hade jag bestämt men jag kunde inte låta bli denna en gång till! Håll till godo!
Någon paketöppning var det aldrig tal om. Pang på handen trots kontaminationsrisk..;-)
26A8E5E5-A66E-40FA-ACF8-DD2D5CBF6E6A-388-0000003C22E27E58.jpg

På köksbordet efter sedvanlig tvagning med diskmedel och handsprit.(standardförfarande när en klocka varit hos Denke eller jajjamenssan...)
7BFA7B38-442F-46C5-ADC9-C8E1B5AB000D-388-0000003C3F8FACFE.jpg

På handleden igen..
Så jävla snygg!!
758022EE-C8BE-49CD-AF7C-81550618A113-388-0000003C2EC837D7.jpg


Tack för titten och tack för affären Denke!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Incoming!!

Jaså det blev den ändå?! Grattis!! Hoppas man får chansen att prova den, ser riktigt fin ut!! :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis Richard! Så du är med Omega igen. Med tanke på hur mycket SD vi sett på senaste så hade man ju hoppats på någon ny rolle. Kanske något i guld? Eller blir det nästa? ;-)
 
RicVin skrev:
Som sagt så verkar januari 2013 gå till historien som den nyförvärvstätaste månaden ever!!
Ni som kollar Köp&Sälj delen av forumet har nog inte missat att jag slog till på Denkes Speedmaster. Jag var och nosade på den förrförra vändan den var ute men då blev det inget. Skulle ju egentligen ha en IWC 3717 hade jag bestämt men jag kunde inte låta bli denna en gång till! Håll till godo!
Någon paketöppning var det aldrig tal om. Pang på handen trots kontaminationsrisk..;-)
26A8E5E5-A66E-40FA-ACF8-DD2D5CBF6E6A-388-0000003C22E27E58.jpg

På köksbordet efter sedvanlig tvagning med diskmedel och handsprit.(standardförfarande när en klocka varit hos Denke eller jajjamenssan...)
7BFA7B38-442F-46C5-ADC9-C8E1B5AB000D-388-0000003C3F8FACFE.jpg

På handleden igen..
Så jävla snygg!!
758022EE-C8BE-49CD-AF7C-81550618A113-388-0000003C2EC837D7.jpg

Hej Ric!
Du behöver inte oroa dig. Du är redan svårt kantaminerad. Klockträsket är inte sterilt.
Granger

Tack för titten och tack för affären Denke!
 

Ricrob

Patek
Den är så sjuuuukt snygg! Lätt topp 5 all over! BA 1957 och den där är ju iaf LÄTT snyggaste Speedysarna och eftersom Speedy i grunden är superba designmässigt, så säger det en del! Grattis Ricvin och jag hoppas vi kan göra en "mini-gtg" nösta vecka!?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Så grymt snygg! Grattis!
(ville inte kladda i säljtråden, så det var skönt när den kom upp här...)

Daytona med vit tavla/svarta sub-dials är lite av en drömklocka, men f-n vet om Rolex har en som är lika snygg som denna?!? Den svarta "inner-kanten" ger en grym balans i den...

Finns dessa som -70-talare, eller är det nyare påfund?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rock_N_Ron skrev:
Så grymt snygg! Grattis!
(ville inte kladda i säljtråden, så det var skönt när den kom upp här...)

Daytona med vit tavla/svarta sub-dials är lite av en drömklocka, men f-n vet om Rolex har en som är lika snygg som denna?!? Den svarta "inner-kanten" ger en grym balans i den...

Finns dessa som -70-talare, eller är det nyare påfund?

Tror inte dessa finns som äldre varianter. Det är ju en Michael Schumacher variant och den pöjken är ju inte så gammal..:)
I övrigt håller jag med. Kanonfin!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jaganata skrev:
Grattis Richard! Så du är med Omega igen. Med tanke på hur mycket SD vi sett på senaste så hade man ju hoppats på någon ny rolle. Kanske något i guld? Eller blir det nästa? ;-)

Haha, glad att man kan överraska! Men vadå "med Omega igen" har ju faktiskt en Broad Arrow sen en tid tillbaka. Så nu har jag 2 av de snyggaste Speedmastrarna.. Kan man säga så? ;)
Har funderat på en Rolle till men inte guld. Har sneglat lite på en Pepsi... Men vi får se. Guld vore kul att testa kanske en PO Chrono i guld... Eller en Aquatimer... Eller.....
 
Topp