• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Info och tips kring denna Vostok?

SLZAndersson

Cartier
Tjena KS!
Min första egna tråd här, hoppas jag inte gör något fel ;)
Jag tänkte bara höra lite om den här klockan som min far köpte i Berlin för väldigt länge sen, han dammade av den nyligen och jag förstod att det var en Vosktok men mer än så vet jag inte :) Vad vet ni om den? Vostok komandirskie, right?

Det jag även undrar är vad ni skulle gjort med den, jag tänkte fixa ett snyggt natoband eller dylikt :) vad för stil tycker ni passar bäst samt vilken hemsida bör man beställa ifrån? :)

TL;DR: Mer info om klockan samt vad för nytt klockband tycker ni passar?

Tacksam för lite svar och tips :) Ha en bra dag!
 

Bilagor

  • vostok.jpg
    vostok.jpg
    58.1 KB · Visningar: 161

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tjena KS!
Min första egna tråd här, hoppas jag inte gör något fel ;)
Jag tänkte bara höra lite om den här klockan som min far köpte i Berlin för väldigt länge sen, han dammade av den nyligen och jag förstod att det var en Vosktok men mer än så vet jag inte :) Vad vet ni om den? Vostok komandirskie, right?

Det jag även undrar är vad ni skulle gjort med den, jag tänkte fixa ett snyggt natoband eller dylikt :) vad för stil tycker ni passar bäst samt vilken hemsida bör man beställa ifrån? :)

TL;DR: Mer info om klockan samt vad för nytt klockband tycker ni passar?

Tacksam för lite svar och tips :) Ha en bra dag!

Ser mycket fin ut! Allt original! Det ser ut som att även bandet är original! Klockan är en Vostok Komandirskie "Para" (fallskärm) från ca 1991-92!:)
 
Topp