Richard1987
Silver
Finns det inget smidigt sätt att bifoga bilder i PM?
Är jag ute och cyklar eller är enda möjligheten genom url?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Du får länka till bilderna. Det finns nog olika skäl till detta, men det är ett faktum.Finns det inget smidigt sätt att bifoga bilder i PM?
Fett störigt...typ någon lägger upp bytesannons o jag har nåt som matchar det som efterfrågas. Då måste jag typ skapa en bytesannons o lägga bilderna där? :s eller använda nån uppladdningssida...oavsett inte smidigtNej. Du får länka till bilderna. Det finns nog olika skäl till detta, men det är ett faktum.
Du kan väl maila bilderna?Fett störigt...typ någon lägger upp bytesannons o jag har nåt som matchar det som efterfrågas. Då måste jag typ skapa en bytesannons o lägga bilderna där? :s eller använda nån uppladdningssida...oavsett inte smidigt
Men men, kanske finns någon vettig anledning![]()
Fett störigt...typ någon lägger upp bytesannons o jag har nåt som matchar det som efterfrågas. Då måste jag typ skapa en bytesannons o lägga bilderna där? :s eller använda nån uppladdningssida...oavsett inte smidigt
Men men, kanske finns någon vettig anledning![]()
Du kan väl maila bilderna?
Jag brular köra ev bilder via SMS. Inte vidare anonymt, men men.I detta fall är det möjligt men finns säkert tillfällen då man vill förbli anonym![]()
Ahh ok!Vill minnas att jag läst i någon tråd att det handlar om att man inte vill att olagligt material ska spridas i privata konversationer eftersom forumägarna har ett visst ansvar där också.
Man skaffar såklart en gmail med sitt KS-nick så är problemet löstI detta fall är det möjligt men finns säkert tillfällen då man vill förbli anonym![]()