• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Infoga bilder

timeisonmyside

Breitling
Ja en sån här tråd brukar ju alltid finnas, men jag hittade inget vid en sökning. Så här kommer förnedringen:

Är det bara jag som inte är helt hundra på att lägga in bilder? (troligtvis;)

Mina bilder blir tumnaglar när jag trycker på bifoga bilderknappen längst ner till vänster. de blir visserligen stora när man klickar på bilderna. hur gör jag för att få stora bilder direkt i tråden?

Och nu när jag skulle bifoga fick jag detta:

Not Found

The requested URL /addform.html was not found on this server.
Apache/2.2.22 (FreeBSD) PHP/5.4.3 mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/0.9.8q Server at klocksnack.se Port 80

Hilfe!

Petter
 

Ricrob

Patek
Om du använder photobuckets app, så klicka på önskad bild, välj raden längst ner = IMG, klicka på den för att kopiera, klistra in i textfältet där du vill ha den. Viola!
 

timeisonmyside

Breitling
Tackar,

Har photobucket men har bara inte testat. Trodde bara att det fanns ett grym/nytt/flashigt sätt att göra det på;) Men klistar länkar fungerar det med...

Hej hopp!

P
 
Topp