• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Information kring uppgraderingar vid registrering

HSK

Patek
2-Faktor
Nu var det väldigt länge sedan jag registrerade mig så jag har faktiskt ingen aning om vilken information man får men en tjänst som funnits ett tag och som jag tänker att det kan vara bra att informera om är möjligheten att köpa sig tillgång till köp- och säljavdelningen. Jag vet att det är lite kontroversiellt och ämnet har diskuterats en del i forumet där vissa menar att 50 inlägg är ett rimligt krav för att sålla bort oseriösa annonsörer men även om tanken är god så känns det otroligt ineffektivt och leder i väldigt många fall bara till en massa onödiga skräpinlägg och oneliners som forumet skulle må bra av att slippa.

Jag vet inte riktigt varför men trots att möjligheten att köpa sig tillgång till k&s har funnits ett tag så verkar det inte finnas någon vidare information om det i forumet och de flesta verkar inte känna till det, informationstråden säger fortfarande att det inte finns några undantag osv. och genom att informera om det vid registrering (förutsatt att tjänsten är tänkt att erbjudas även framgent) så slipper vi alla dessa onödiga inlägg och kanske även ser ett ökat antal objekt på k&s vilket borde gynna alla (köp säljaren yada yada).

 
Senast ändrad:

HSK

Patek
2-Faktor
Jag vet som sagt inte vad det informeras om vid registrering men en bonus av att informera om uppgraderingsmöjligheterna är att man eventuellt även kan få fler att stötta KS som plattform genom donationer och/eller premium. ☺️
 
Topp