• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Information om gammal klocka Mill 21 jewels

Hej vore tacksam om någon har information om denna klocka! Troligtvis från 30-40talet

Bilagor

• 3CE67C39-8EC9-4132-8C9D-D02A5559A952.png
    3CE67C39-8EC9-4132-8C9D-D02A5559A952.png
    340.4 KB · Visningar: 8
Hej vore tacksam om någon har information om denna klocka! Troligtvis från 30-40talet
Det finns flera trådar för värdering, frågor, identifiering osv.
Det uppskattas inte att folk startar helt nya trådar för att de köpt eller ärvt en klocka.
Värdet på den där är väl en tusenlapp, plus (eller kanske snarare minus) nån hundring. Årtalet är du helt off på, den är nog snarare från 60- eller 70-talen.

Du visste allt som ny antar jag? Väldigt otrevlig ton du har!! Tänker inte be om ursäkt för att jag hoppades få hjälp om information om klockan! Värdet bryr jag inte mig om!

Du visste allt som ny antar jag? Väldigt otrevlig ton du har!! Tänker inte be om ursäkt för att jag hoppades få hjälp om information om klockan! Värdet bryr jag inte mig om!
Det gjorde jag inte, därför jag säger det jag säger - därutöver ger jag dig information om klockan. Du bemödar dig inte skriva ut vad för information du söker, så jag gav dig den som de flesta som skapar dessa trådar söker, värdet. Tycker närmast att det är du som är otrevlig, med detta svar. :)

Utöver detta finns rubrikerna för dessa trådar fastnålade överst, så har du hittat hela vägen hit och kunnat skapa en tråd så har du också sett rubrikerna.
8B60A10C-7CE5-43CD-9920-4438020407AD.jpeg

Tillbaka
Topp