• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Information till er som vann eventbiljetter Sjöö Sandström

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klocksnackare!

På 1-årsfesten lottades det ut totalt 20 biljetter till ett event anordnat av Sjöö Sandström i deras nya lokaler i Stockholm.

Som det står i de inbjudningar som lottades ut kommer eventet gå av stapeln torsdagen den 14:e November i Sjöö Sandströms lokaler på Ringvägen i Stockholm.

Följande medlemmar vann en biljett vid liveutlottningen på festen:

Wollen ok
Fryken ok
Aquaracer2 ok
Porsan ok
TKVF ok
Micke Ni ok
MKRGG ok
plattfot ok
kahler
Rickard ok
Josef B ok
Asplund ok
Rozzy ok
erolorhun ok
Målarn ok
Gavve ok
Jokkmokk ok
Kettil ok
Aurum ok
konkas
Frele ok
Tommytvigg
aljung ok
vonbahr ok
RicRob ok

VIKTIGT
OSA ska ske till mig via PM senast den 31/10. Om ni inte kan komma på eventet så måste detta meddelas mig snarast då platsen kommer att disponeras på annat sätt och istället kommer du att få ett alternativt pris. Detta innebär att du alltså inte kan överlåta din plats till någon annan.

Tack!

:)
 

TKVF

Panerai
Jag kommer. Nog... Skall kolla lite på tågtider m.m. Eller är det någon annan från Göteborgsområdet som ska upp?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett rött ok bredvid namnet i listan betyder att man OSA't till mig via PM. (just in case någon undrade :) )
 
Åh, det hade ju varit nåt, med tanke på valet av alias!
Men men, har man inte deltagit på festen så skall man heller inte vara med!
Dessutom är det ju 25 mil dit , och en vardag...
Ha det så trevligt!
Bilder önskas naturligtvis!
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Jaha, klart jag kommer. Skall bara pma och dona och fixa. Fast måste man ha en S&S klocka för att gå på eventet? Just den biten var lite oklar. Stod ingenstans men jag har lärt mig att man inte skall ta saker för givna.
Ping Denke
 
Topp