• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Ingen notis vid taggning

Derix

Pandion
2-Faktor
Trots att mina inställningar är rätt så får jag ingen notis om jag blir taggad i ett inlägg. Någon annan med samma problem?

Exempel från G-Shocktråden.
90F11E75-D51C-4048-A2FA-F279B8A3DF09.jpeg

Trots att mina inställningar är rätt så får jag ingen notis om jag blir taggad i ett inlägg. Någon annan med samma problem?

Exempel från G-Shocktråden.
90F11E75-D51C-4048-A2FA-F279B8A3DF09.jpeg
Kan det vara så att den som skrev inlägget först postade och sedan editerade dit taggningen med ditt nick? Då kommer det inte gå ut någon notis till dig (så funkade det innan uppdateringen iaf).

Det verkar vara fler som har samma problem: https://klocksnack.se/threads/pinga-fungerar-inte.140293/
Jag vet inte vad det beror på men eftersom det fungerar för vissa och inte för andra så antar jag att det kanske har med ens egna profilinställningar att göra? 😊

Eller så är det någon bugg som gör att om man blir både taggad och citerad i samma tråd så triggas inte notisen eftersom det verkar vara den gemensamma nämnaren. Blev du även citerad i samma tråd (i detta eller något annat inlägg)?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp