• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen paketöppning men nytt på handleden

JL72

Omega
Så var skönheten på plats. Har sneglat på Rolex en tid. Med sikte på en dressig modell har jag samtidigt inte kunnat motstå charmen hos de mer sportiga alternativen. När så denna klocka dök upp kunde jag inte stå emot. Det faktiska skicket motsvarade förväntningarna och säljarens utfästelser och jag är nu one happy camper :lol:

Det bidde en 16713, E-serie, på Jubilee.

/Johan

GMTMasterII_zps5f51faf0.jpg
 

JL72

Omega
Tack alla. Det känns för dj*vla bra. Har de senaste månaderna pendlat mellan DateJust 1601, Day Date 1803, 16613 (blå) och 16713. När jag fick se denna i verkligheten försvann alla tvivel. F*n vet om jag ens tar av mig den när jag ska sova ikväll :twisted:
 

jabla

Sarlacc
Grattis! en riktigt trevlig modell.
Den gör sig även bra på en ljusbrun ammostrap eller ett honungsbrunt Hirsch Liberty.
 

JL72

Omega
jabla skrev:
Grattis! en riktigt trevlig modell.
Den gör sig även bra på en ljusbrun ammostrap eller ett honungsbrunt Hirsch Liberty.

Tack för tipset. Slog en snabb Google på den, och du har säkert rätt. Blir nog ett Liberty vad det lider :cool:

/Johan
 
Topp