• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen postcount här längre?

frere

Audemars
2-Faktor
Är det så att inlägg i lifestyle inte räknas längre, eller ser jag fel @daviden? Baserar det mer på en känsla för siffror än på kontrollräkning, så jag kan absolut ha fel, men det var väl en jäkla bra grej isf! Äntligen kan man utgå från att hög postcount = WIS! ...eller vänta lite förresten...;)

(Vore onekligen intressant att se vad som hände med våra inlägg om det även fick gälla retroaktivt...och i synnerhet om det det dessutom gällde för de eventuella forumdelar som eventuellt borde ha saknat postcount redan från start...:nailbiting:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Är det så att inlägg i lifestyle inte räknas längre, eller ser jag fel @daviden? Baserar det mer på en känsla för siffror än på kontrollräkning, så jag kan absolut ha fel, men det var väl en jäkla bra grej isf! Äntligen kan man utgå från att hög postcount = WIS! ...eller vänta lite förresten...;)

(Vore onekligen intressant att se vad som hände med våra inlägg om det även fick gälla retroaktivt...och i synnerhet om det det dessutom gällde för de eventuella forumdelar som eventuellt borde ha saknat postcount redan från start...:nailbiting:)
Precis så. Inlägg i Lifestyle har aldrig bidragit till totala antalet inlägg för en medlem.
Skälet är helt enkelt att det missbrukades för att snabbt komma upp i inlägg för att t.ex. lägga ut annonser.
I kort: Det spammades med inlägg.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Precis så. Inlägg i Lifestyle har aldrig bidragit till totala antalet inlägg för en medlem.
Skälet är helt enkelt att det missbrukades för att snabbt komma upp i inlägg för att t.ex. lägga ut annonser.
I kort: Det spammades med inlägg.
Aha! Att jag fattar det först nu visar väl hur frekvent jag hänger i den här forumdelen...har just krupit ut ur vinteridet borta på vintage och borstat av mig mossan...
 
Topp