• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen tråksub eller gmt här nej...

Målarn

The Steak
Va ju tvungen att åka förbi panten i Fridhemsplan för o ta en liten titt på denna Blingiga leopard Daytona :mrgreen: här snackar vi om en riktig Pimpklocka hahah, vem kan bära en sånn utan att det ser konstigt ut??
Herregud, man ser ju knappt vad klockan är när man kollar rakt in i tavlan :eek: ?!
Nypris på denna Daytona låg på runt 540.000kr hörde jag av den Vackra tjejen som jobbade där :)

Men men vad tycker ni?? Yay or Nay??

Trevlig Helg Allihopa!! :D
20121005_150646.jpg


Sorry för den dåliga skärpan på bilderna ;)
20121005_150659.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Målarn skrev:
Va ju tvungen att åka förbi panten i Fridhemsplan för o ta en liten titt på denna Blingiga leopard Daytona :mrgreen: här snackar vi om en riktig Pimpklocka hahah, vem kan bära en sånn utan att det ser konstigt ut??
Herregud, man ser ju knappt vad klockan är när man kollar rakt in i tavlan :eek: ?!
Nypris på denna Daytona låg på runt 540.000kr hörde jag av den Vackra tjejen som jobbade där :)

Men men vad tycker ni?? Yay or Nay??

Trevlig Helg Allihopa!! :D
20121005_150646.jpg


Sorry för den dåliga skärpan på bilderna ;)
20121005_150659.jpg




På det bara! Du kommer undan med det mr Soprano :)
 

Målarn

The Steak
Hahah nej du Spencer, tror även den Riktiga Sopranon hade sagt nej :D

Ser man på Porsan, inte visste jag att Steven Tyler klarade den så lätt :mrgreen:
 

Målarn

The Steak
masterkiller skrev:
Den är sjukt cool, skrev lite om den på min blog för något år sedan om någon orkar läsa, sedan dess har jag faktiskt sett en till och den oxå på en äldre dam så målgruppen verkar vara Steven Tyler och glassiga damer på +65 som sitter på Hofen...

http://tidpunkt.blogspot.se/2011/10/leopard-daytona.html

Lite coolt att Hublot härmade dom...

Hubolex_1.jpg

Joo cool är den men vettefan om den skulle passa mig :D
Yes läste det nyss, tack för det!! Visste fan ej att Hublot hade kopierat den rakt av, men dem har släppt en annan variant oxå en sk. Snow Leopard :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var nog den fulaste klockan jag sett i hela mitt liv, alla kategorier. Nypriset gör det bara ännu löjligare.
 

Josef B

Bestraffaren
Den är riktigt cool, jag klämde på en sådan när jag var i London! Skulle lätt köpa den till både mig och alla i familjen om jag vore så jävla grisigt rik. Lätt! :D Mest för att jävlas med alla som klockan sticker i ögonen på :twisted:
 

Målarn

The Steak
Josef B skrev:
Den är riktigt cool, jag klämde på en sådan när jag var i London! Skulle lätt köpa den till både mig och alla i familjen om jag vore så jävla grisigt rik. Lätt! :D Mest för att jävlas med alla som klockan sticker i ögonen på :twisted:

Josef B kan inte du bli den första på klocksnack som köper en sådan :D ??
 

paradis

Audemars
Aldrig,skulle inte ha den på handen om jag fick den gratis.Sen om du fick den billigt,det är nåt annat......Investering....
 
Topp