• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingenunboxingutandirektpåsaken!

Peddjy

Cartier
Efter att jag i många månader funderat och klurat på vilken G-Shock jag tycker jag varit mest värd så fastnade jag för den här. Klara och tydliga siffror och med en massa coola funktioner som jag inte fattar ett jäkla skit av än!

Tycker att alla förtjänar att ha en G-Shock i samlingen!

GW-4000-1A3ER

pejaryny.jpg

7ava8upy.jpg

gu9erazy.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! G-shocks är ju så groteska, så det är bara att fläska på ordentligt. Casio Hulken!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Grattis! :)
Jag har inte kollat särskilt mycket på nutidens G-shocks utan förutsatt att det inte finns någon särskilt snygg då jag aldrig hittat någon tidigare. Det verkar som att jag får omvärdera och ta en kik, för uppenbarligen så finns det! :)
 

Peddjy

Cartier
Tack alla! Tycker att på de flesta modeller är det lite svårt att se tiden, men på den här modellen så är det lite enklare. Och sen så är det inte digitalt heller vilket jag gillar.

Här följer en taskig lumeshot!

aty5ajyg.jpg
 
Topp