• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inget att se här

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
vad tar du för shortsen? Vill kunna smälta in här med the locals på landet…….
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Nu blir man (jag) onekligen lite nyfiken/konfunderad på varför de måste säljas innan klockan 12 för att annars hamna på Ebay 🤔
 

Herr Gås

Banned
Tittar man noga känns det som att vi kan skåda ett försök att dryga ut semesterkassan genom att sälja limiterade skor med vinst.
Föredömligt att göra när man cyklar sönder saker på löpande band.

Skor, klockor och MTB är inga billiga intressen.
1625087291254.png
 

Herr Gås

Banned
För att hålla oss till ämnet vet jag inte vad som är tråkigast att se. Att bilden med camoshortsen inte kom med i ebayannonsen eller att man slängt på en tusenlapp över inköpspriset.



Fast ämnet skulle inte diskuteras så nu gör jag kanske fel som försökte hålla mig on topic...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För att hålla oss till ämnet vet jag inte vad som är tråkigast att se. Att bilden med camoshortsen inte kom med i ebayannonsen eller att man slängt på en tusenlapp över inköpspriset.



Fast ämnet skulle inte diskuteras så nu gör jag kanske fel som försökte hålla mig on topic...
Får väl bringa lite klarhet.
Jag gjorde ett annonsutkast på eBay som automatiskt skulle starta som annons kl 12. Tydligen kan inte eBay klockan så annonsen gick live innan.

EBay har även infört en maxgräns på sälj på $500 / månad, så om de skulle säljas så behövde ett par åka ut på eBay innan månadsskiftet och ett par efter, därav behövde annonsen gå live innan 1/7.

Här på KS låg de dock inte ute till överpris, utan till ursprungspris.

Dock orkade jag inte vänta annonstiden ut och såg att man kan få tillbaka större delen av kostnaden för returfrakten via paypal, så jag tröttnade och returnerade skorna istället.
 
Topp