• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inköp av klocka

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Ja, men det var inte direkt något svårt val. Det var bara att jag inte ville köpa något direkt utan jämföra och tänka igenom vad jag vill ha innan köp. Direkt när jag såg den klockan tyckte jag att den var fantastiskt fin och kunde inte glömma den sedan dess. ;)
Smart drag att inte bara impulsköpa, utan att fundera igenom köpet ordentligt innan. Jag tror att jag och många med mig på forumet skulle behöva agera som dig. :)
 
Hej hej alla klockentusiaster! Jag är själv inte särskilt insatt i marknaden och dess utbud och tänkte därför fråga om köpråd bland de som kan. Jag är 14 är och har tänkt att införskaffa mig min första klocka. Har kollat på några märken som verkar vara bra (tissot och certina) men är som sagt inte särskilt insatt i vad som egentligen är något att ha. Klockan tänker jag ha till vardags då jag brukar ha en piqetröja och en lite tjockare tröja över. Jag vill att klockan ska vara värd det den kostar, men fortfarande inte för dyr. Max 7-10 000 men gärna mindre.

Tack på förhand!
Victor

Håller med många av er övriga. En Longines Hydro är en riktigt bra start.

/Olof
 

Vicnic

Omega
Har packat upp min Day-date nu där jag tagit några bilder och skrivit en liten text. :)
Källkod:
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-140
 
Topp