• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inkommet idag...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det blev ju en Orient Mako XL CEM75002D. Löjligt hög kvalitet och finish för den lilla prislappen.. Den blå tavlan är underbar... Väldigt nöjd med köpet. :)
 

Bilagor

  • IMG_3151-2 (1075x806).jpg
    IMG_3151-2 (1075x806).jpg
    163.9 KB · Visningar: 628
  • IMG_3155-2 (1075x806).jpg
    IMG_3155-2 (1075x806).jpg
    152 KB · Visningar: 624

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
För dom 1300kr jag betalde är det en otroligt fin kvalitet, länken är sådär charmigt rasslig på ett sätt jag faktist gillar.. Givetvis är det långt till MM300 nivå men detta blir en slit och släng klocka och att den är sjukt snygg skadar absolut inte! :D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Inkommet idag...

Schysst, grattis!! Orient växer mer och mer!

Om det inte är så att Du bara ändrat Din MM i Photoshop??? :mrgreen:
 

m_s

Patek
2-Faktor
Jahaja nu har jag beställt en Orient också, dock annan modell! Unboxing kommer när den anländer :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tack för alla kommentarer.. :) jag tror Mako XL är listad på 350 dollar men jag betalde 1300 kr, nästan patetiskt prisvärt.. För ett sådant pris finns egentligen ingen rätt att klaga på nått med klockan.. Om det är en sak isåfall så är det att klaspen kan kännas ganska "billig" men annars är både kvalitet och finish överlag helt klart över förväntan... Nu när Seiko tagit sig in i premium-marknaden känns det som att Orient blir ett "nytt Seiko" med bra bang for buck :)
 
Topp