• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Input behövs - verkar denna daytona vettig?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mm, såg den på Chrono24. I stort sett samma pris samt fullset.

Kanske går att pruta - dock känns den första jag länkade till intressant eftersom den är nyservad. Det ju värt några tusen.

Finns ett gäng fullset för 70 k. Inte lätt detta, men uppskattat om du rekommenderar Esteban
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Skulle jag köpa en klocka skulle jag hellre lämna en billigare klocka på service själv än att köpa en servad dyrare. Är service gjord hos Ad och papper finns på det spelar det kanske mindre roll.

Har dock ingen åsikt om klockorna i tråden... :)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
JS_80 skrev:
Mm, såg den på Chrono24. I stort sett samma pris samt fullset.

Kanske går att pruta - dock känns den första jag länkade till intressant eftersom den är nyservad. Det ju värt några tusen.

Finns ett gäng fullset för 70 k. Inte lätt detta, men uppskattat om du rekommenderar Esteban

Jag köper faktiskt hellre den nyare klockan som dessutom är billigare. Stor chans att klockan inte behöver service än på några år och du får ju faktiskt ett års garanti från Esteban. Han är dessutom säker som handlare.

Hälsa från mig (PM:a om du vill ha mina uppgifter) så får du kanske ett ännu bättre pris.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Nu hoppas att daytonan håller värdet bättre än insättningar i grekiska eller isländska banker ;)

Framför allt tycker jag det är trevligt att den svenska kronan är rätt stark nu. Pundet ner till 9,79 idag - perfekt när man ska skicka över pund digitalt strax
 
Topp