• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Insert till Rolex 11610

Karlström

Breitling
Hej,
Har precis köpt mig en Rolex 11610LV från 2005 som jag hellre har med svart bezel insert. Vilken "modell" passar detta ur och hur bär jag mig åt för att införskaffa en?
Tacksam för hjälp då det gröna inte gör mig komplett.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
16610's inlägg passar fint, kostar runt 800:- hos AD - "om de nu säljer lösa delar" :)

Lycka till!
 

Karlström

Breitling
Ok, tack för snabba svar. Det var just det där med lösa delar hos AD som oroade mig. Gör ett försök och testar att annonsera på K&S efter prövotiden löpt ut. :nailbiting:
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Har sett att gripenbro.se sålt några enstaka inlägg till gmt dock, om jag minns rätt. Hör med honom. Men annars är jag rätt säker att du får den hjälp du behöver om du kontaktar din närmaste rolexhandlare
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Känns lite galet att sätta svart på den rariteten, hade varit billigare att köpa en svart direkt..
 
Topp